piątek, 1 czerwca 2012

BACK !

O ja pierdole. Tak dawno pisałem że zapomniałem jak to się robi. Wiele się zmieniło od czasów tamtych notek. Bardzo wiele. Pogodziłem się z Tyśką ;] . Już myślałem że nigdy się nie pogodzimy :(. A ja? Ja mam zajebiste życie, może oprócz tego szpitala w którym obecnie się znajduje ; D. Julka... To imię siedzi w mojej głowie już długo długo :). Baka jest przy mnie cały czas nie zostawiła mnie i nie odstąpi nawet na krok ^^. Nienawidzę białych ścian, a niestety muszę je codziennie oglądać. A w szpitalu jak w szpitalu ciągle się śpi :). Czuje się niezmiernie dobrze. Doły dawno mi poprzechodziły.

I choć brak mi tchu, brak mi śliny, wypłukuję witaminy,
pragnę więcej dopaminy, chcę coś, o czym zapomnimy.
Piję, piję, piję, pije i tańczę,
lubię to jeśli mnie nie zabije zanim zasnę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz