wtorek, 21 lutego 2012

Friends

A: Bracie Bracie! Moja noga, kurwa strasznie boli
Ł: Czekaj.. Pomogę Ci

Chciałem zacząć od tego ponieważ to stało się 2 lata temu ale nigdy nie zapomnę tego dialogu. Zaniosłem go wtedy do szpitala . Złamał nogę. A teraz o tym o czy chce napisać tą notkę. Jak to o czym? O was. Kurwa o was bo jesteście zajebiści i się wami jaram ^^ ;P.
Szlachta ^^:):*

- Karolina. Dużo nas łączyło :* Pamiętam wszystko dokładnie.
 O to nie musisz się martwić. Mimo tego że już między nami nic
 nie ma jesteś moją przyjaciółką. W żadnym wypadku nie chcę
 cię stracić. Nigdy Rozumiesz to nigdy. Szlachta zawsze trzyma
 się razem :). Jesteś dla mnie tak samo ważna jak byłaś wcześniej.
 O nic nie musisz się martwić. Ostatnio dużo myślę. O wszystkim.
 Karola jesteś wspaniała taka jaka jesteś i nic tego nie zmieni :).
 Ale pamiętasz? Jak byliśmy ze sobą? Jak nie mogliśmy się
 dogadać jak się kłóciliśmy. Teraz się nie kłócimy lepiej gadamy...
Majka;* Szwagier :D:D Lecz się szwagier lecz:D


- Majka ;*. :) Najwspanialszy szwagier na świecie :)
 Nie wybaczę mu tylko tego że chciał się od nas
całkowicie odciąć. Kiedy z nią pisze śmieje się
do monitora ^^ Po prostu Karola i Dawid jarają się
sobą a my sobą ^^ . Tylko mamy inne misje :D
Dziękuje że jako pierwsza się mną zainteresowałaś.
To nasze problemy nas połączyły :*. I zawsze
będę chciał pizgać tego frajera;D Zawsze xD Pamiętaj :)
Dawid :);*

- Dawid.. Myślę o nas i to bardzo dużo:* Nie wiem
 co będzie. Boję się trochę tej przyszłości.  Ale wiem
 że będzie dobrze. Bo my sobie zawsze radzimy. :)
Dziękuję że jesteś i że mnie wspierasz :*
Jesteś dla mnie ważny. Daj mi tylko trochę czasu:)         


Mateush :D;)
- Mati . Nie no nic dodać nic ująć bez
 Ciebie życie byłoby nudne:) Cieszę się że
 już wracasz do siebie:) Czekam tylko aż wrócisz do nas.:)
 Jesteś moim najlepszym przyjacielem .
 I będziesz nim do końca życia :) Tobie mogę powiedzieć
 o wszystkim :) Kurwa gdyby nie ty to bym nie żył typie:)
Dzięki za tamten dzień. Wiesz dobrze o co mi chodzi



 
Debil xD;*

- Adrian. To brat ale także przyjaciel. Zawsze się o
 mnie martwi . Zawsze tęskni za naszymi wiksami:
 (Dżinsy się nie brudzą !!! xD ;ppp )
 (Nie ogarniasz sprawy jaką jest życie xDD),
( Olej go zimnym moczem ;pp;D) 
 ( kurwa co za pojeb) Hahha ^^  ;***
(Żal mi cię kolego na prawdę xD)



Grzesiek :D

- Grzechu. I wszystko jasne :D Nasze zjazdy
 ,,Idzie grześ przez wieś worek piasku niesie
 a przez dziurkę piasek ciurkiem sypie się za
Grzesiem" xDD      Hahahaha i te nasze
 Pojebane skojarzenia . :D:D ;pp
CYCKI xD Pojebany jesteś ;d

Dzięki że jesteście:)

2 komentarze:

  1. dziękuje ;*, za wszystko ;)...zawsze będziemy z Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie idzie tak łatwo zapomnieć tego dialogu :) ale wtedy mnie nakurwiała ta noga . Boli jak se pomyśle o tym xd. Kurwa co za pojeb ;D . No wiesz jesteśmy zajebiści i cię nie opuścimy ;) . Kocham Cię xD

    OdpowiedzUsuń