sobota, 25 lutego 2012

I like to smoke weed, a good sensimilla

Podaj sticka bracie
Bo ja jeszcze nie w klimacie xDD

Jestem po zajebistej kłótni z Filipem . Czuje się spełniony i spalony xD Filip to przykład męskiej dziwki ! xD Ale na chuj mam się wkurwiać i o nim pisać ^^ . Ogólnie pale cały czas. xd nawet teraz kiedy piszę tę notkę ^^ Zazdrościsz? ^^. Piszę na konfie z Dawidem i Szwagrem ;D Ogólnie pozdro600 . Chciałem napisać od najebania dialogów z dzisiejszego wieczoru :D
Pierwszy z Majką ^^ (Jest krótki ale dobry w chuj) xD
M: Pokaż cycki !
Ł: Spoko ! <ściąga koszulkę> xD

Drugi z Radziem:D
Ł: Wiązałem dredy i... (Zawiecha)
R: Acha ^^ogólnie w tej pracy jest przejebane (Rozkeca nowy temat o którym gadają z Adziem)
Ł: I mi gumka pękła. Zostały mi trzy xDD

Trzeci z Tyśką :D
T: O Mateusz chce się zabić xD
Ł: Serio? Mateusz zabija się dwa razy na tydzień xD Jest lepszy od kota xD Ma więcej żyć xD

I znowu z Radkiem:D
R: Moją żona to wredna Suka!
Ł: Jak chcesz mogę ci podać definicje tego słowa XD
R: Wal xD
Ł:  Suka to kobieta ....
R: Ej wiesz co lepiej nie . :D
Ł: Czemu?
R: Bo kurwa mam wrażenie że jeśli pozwolę ci mówić to dostanę na głowę po czym będę musiał stoczyć walkę z zombi który stoi w rogu tego pokoju. Na sam koniec doprowadzę się do skrajnej depresji po czym będę musiał przeprowadzić się do dżungli do Tarzana, A on ma chujowych kumpli xD
Ł: CO?!

No i Tekst Dawida XDD;*
ja mam taki świetny pomysł, na prawdę, no mówię Ci genialny ^^ a brzmi on "chuj zjebowi genetycznemu, marginesowi społecznemu, wrzodowi na dupie szlachty, niegodnemu plebsowi w dupę" ^^

1 komentarz: