sobota, 18 lutego 2012

Worst wishes

Opijamy... Moje wczorajsze imieniny o których pamiętała tylko jedna osoba . Miło... Wszyscy o mnie zapomnieli. Faktycznie najlepsze życzenia ;C. Ale jebać to ;) . Radek kupił na tą okazje skrzynkę piw, więc nudno nie będzie ^^. Wróciliśmy z pracy o 19. Dzisiaj sobota więc byliśmy "Krócej". Krócej? To ma być krócej jasneee. ;/ Jutro na szczęście wolne :). Plecy mi siadają... Bolą mnie w chuj.;/. Staram się mieć na nie wyjebane i o nich nie myśleć ale mi to nie wychodzi ^^. Nie jestem za bardzo trzeźwy żeby jebnąć coś poważnego ale postaram się ;). Chciałbym wrócić już do Domu. Postanowiłem jednak że zostanę tutaj dłużej niż tylko na ferie.
Tęsknie za malutką ;c. Na szczęście zostawiłem ją w dobrych rękach więc nie muszę się o nią martwić :).

Mały dialog z dzisiejszego dnia :D
Radek: I co zrobiłeś obiad?
Ja: No jasne. Budyń ^^
Radek: Chyba Cię pojebało ! Zajebie Cię !
xD

Na szczęście odratowałem się jajecznicą XD Pozdrowienia dla :  Dawida:), Karoliny i Majki :) Dzięki że jesteście .

1 komentarz:

  1. przepraszam, że zapomniałem :(...nie gniewaj się na mnie ;*...a wgl to niezłe wy tam obiady macie...xd

    OdpowiedzUsuń