poniedziałek, 5 marca 2012

By the Way

Jutro wracam do Polski. Czuję się o wiele lepiej z tą myślą. Zobaczę mojego cukiereczka :). Tatuś się stęsknił :) Jak wrócę kupie jej co będzie chciała i jeszcze więcej :). Muszę spędzić jutrzejszy dzień z przyjaciółmi,malutką i BLP. Ciężko będzie to wykonać tym bardziej że Gawron pierdoli o jakiejś ustawce. Ale cóż. Pójdę. Dawno się zdrowo nie napierdalałem i mi tego brakuje;D To jest chyba jedyny sport który uprawiam. Może jest dla was śmieszne bicie ludzi itd. Ale ustawki nabierają sensu wtedy, gdy widzisz przyjaciół liczących na ciebie. To dotyczy się w dużej mierze mnie jako kapitana. Niestety dzieją się tam przykre chwile. Czasem musisz patrzeć jak twój przyjaciel leży na ziemi kopany przez pięć osób. My mamy swoje zasady których nie łamiemy . To czyni nas innych od was wszystkich ;). Leżącego się nie okłada. Albo wstaje pizga się dalej albo leży . Twój wybór;). Mi to zwisa i powiewa co wybierzesz. Husky, Gawron, Ostry, Lewy i Ja = rozjebany system ^^. Wiem nie powinienem o niektórych rzeczach pisać na blogu ze względów na bezpieczeństwo , ale szczerze? Mam na to wyjebane.
Dawid chciałem Cię przeprosić nie chce się z Tobą żegnać. Mam nadzieje że mi wybaczysz. Postąpiłem pochopnie. Wybacz... Dzięki że poznałeś mnie z Kacprem. Jest w porządku. Myślę że uda nam się zaprzyjaźnić. Chociaż jestem ciężki do rozgryzienia :D Cały JA:D 
Dzisiaj są urodziny Ani więc nie będę taki chamski i Wszystkiego najlepszego grubasie ^^. Starzejesz sie ;d

I z Tyśką dzisiaj walimy sobie na per Puchatku i prosiaczku ^^ Ile mieliśmy już pożegnań. Ile kłótni, wyzwisk. Ile opisów skierowanych do siebie . Np twój : ,,Frajer"; ) Ale choćbyśmy wyzywali się od najgorszych to i tak jest coś co nas trzyma przy pisaniu razem :). Ciebie też przepraszam .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz